BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, October 13, 2009

Hai hati.
Kenapa masih ada dia dalam hati.
Kenapa begitu sukar untuk aku lupakan.
Dirimu yang pernah melukai hatiku
Yang menipu diri ku.
Kata kau ' I love U'

Huh.
Kata hanya kata-kata.
Sekadar janji manis agar aku setia.
Sedangkan kau tidak setia pada diri ku.
Apa guna kau kata begitu.?

Huh.
Hatiku pedih bak di guris sembilu
Air mata mengalir menahan sedu.
Kecewa hatiku tidak kau tahu
Permainan menipu itu yang kau tahu
Menipu untuk kegembiraan hati mu?

Huh.

Hai Hati...
Usahlah kau menyintai gadis sebigini lagi.
Serik ku dipermainkan cinta ku yang sejati
Tidak mahu aku menahan air mata
Tidak mahu aku menitiskan air mata
Kerana kekejaman hati mu.

Hai Hati...
Carilah cinta yang tiada bandingnya
Cinta yang tulus dan selamanya
Tiada lagi cinta kekasih hati
Hanya cinta RABBUL IZZATI...

2 comments:

Mawaddah Mohamad Nadzir said...

'kecewanye' akk dengar...
he3..
be tough..lupekan je yg dh lepas..
focus pd diri..
ok?
but..nice try..
best2.

MaWar PuTiH~ said...

assalamualikum...

emm...sedihnya dengar..
yap! saya setuju
lupakan je yg lepas....
yg lepas usah di kenang..
jdkn pengajaran...

cinta yg sebenar dlm islam,
adlh cinta selepas pernikahan....

yap!
carilah cinta yg 1..
yakni cinta ilahi...

cinta yang tidak pernah
tidak akan dikecwakan...

cinta ilahi,
cinta hakiki nan abadi